Een artikel zoeken
Je kunt een artikel zoeken via onze zoekbalk bovenaan het scherm.

Een bestelling plaatsen
Zoek het artikel dat je wilt kopen en leg het in je winkelwagentje.
Wil je verder rondkijken?
Geen probleem, klik op 'verder winkelen', het al bestelde artikel blijft in je winkelwagentje liggen.
Als je meteen wilt bestellen, klik je op ‘Ga naar uw winkelwagen’.
Log, indien nodig, in op je account. Ook zonder account kun je een bestelling plaatsen.
Bij het afronden van de bestelling dien je wel naam, adresgegevens en emailadres in te voeren.
Deze gegevens gebruiken wij alleen voor het bezorgen van je bestelling en om te informeren over de status van de bestelling. Je kunt een ander bezorgadres ingeven of, de bestelling afhalen in de winkel.

Na het afronden van de bestelling ontvang je hierover een mail.

Bestelling controleren en aanpassen
Je kunt in het winkelwagentje je bestelling controleren en aanpassen.

Betalen en afronden
Je kunt betalen met iDEAL, je betaalt meteen in de veilige omgeving van je bank.
Na verwerking van de iDEAL-betaling ontvang je een mail.

Een bestelling wijzigen
Zodra je bestelling geplaatst is en de iDEAL-betaling is afgerond, kun je de bestelling niet meer wijzigen.
Je kunt de bestelling wel annuleren en daarna een nieuwe bestelling plaatsen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice. De betaling op de geannuleerde bestelling wordt zo spoedig mogelijk teruggestort, minus admistratiekosten van €1,-
Als je niet meer kunt annuleren, kun je binnen 14 dagen kenbaar maken dat je de artikelen wilt retourneren.
Natuurlijk kun je alvast een nieuwe bestelling plaatsen die dan los van de retour wordt afgehandeld.

Verzendkosten & Servicekosten
Bestellingen vanaf € 50,- verzenden we gratis binnen Nederland.
Voor bestellingen onder € 50,- betaal je verzendkosten, deze zijn afhankelijk van gewicht en formaat van het artikel.
De verzendkosten worden vermeld bij het artikel in je winkelwagentje.

Levertijden
Wij streven er naar om je bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen.
Staat je bestelling al meer dan drie werkdagen op ‘Verzonden’? Neem dan contact met ons op via de klantenservice.
Heb je niet alle artikelen uit jouw bestelling ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.
Als je een account hebt aangemaakt, kun je onder "mijn account" je bestelhistorie raadplegen.
Ook zie je hier de status van de order en kun je via het ordernummer doorklikken naar uitgebreide informatie over je bestelling. Zodra je bestelling is verzonden ontvang je hierover een mail.

Factuur en financiële details
We bewaren je factuur online in je account. Zo kun je een factuur gemakkelijk raadplegen, kopiëren en printen zo vaak je wilt. Log daarvoor in op je account en kies voor ‘Bestelstatus’
Ga naar de bestelling waarvan je de factuur wilt zien en klik op het ordernummer.
Je kunt de factuur nu bekijken of printen.
Zodra je bestelling is verzonden, kunnen we de gegevens op je factuur niet meer aanpassen.

Garantie
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie.
Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren.
Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing.
Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.

© 2016 - 2020 Babbels Baby&Kids | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel